Geoblog.pl    didi1500    Podróże    Dania Norwegia 2005    Gol

Gol

Norwegia
Norwegia, Gol

Plany na dzień następny to przejechanie drogi numer 50. Tak też robimy, co prawda rano pada ale około 11.00 przestaje, więc ja z Gosią ruszamy na 50 –tkę. Po przejechaniu 30 km zaczyna padać po następnych 20 zaczyna lać, temperatura spada do 7 stopni, ubieramy się w kondony i dalej jazda. Po następnych 30 km mam wątpliwości czy jechać dalej - z przodu czarno, a za nami jeszcze większe czarne chmury. Decyzja zapada jednoznaczna - jedziemy! Widać góry, sprawdzamy na mapie za jakieś 30 km zaczynają się tunele, może tam będzie lepiej ...
Jest pierwszy o długości około 3 km, nie mokniemy jaka frajda... Za tunelem piękne słońce i tak już właściwie do końca dnia. Tego dnia na 430 km trasie przejechaliśmy 23 tunele, w tym najdłuższy miał 24,5 km. Dnia następnego po krótkiej przejażdżce mamy kłopot, z prawej rury wydechowej wydostawał się biały dym. Odstawiliśmy motorek i następnego dnia już nie daliśmy rady pojechać na paradę, dymiło jak z Tytanica. Szwedzi pomagają zorganizować pomoc ale niestety uszczelka może przyjechać następnego dnia około południa, ale i tak nie będzie miał jej kto wymienić.
Wieczorem rozdanie nagród, 2 miejsce pierwszy raz w historii GWCPL. Wcześniej miały miejsce wyścigi łodziami Wikingów, niestety przegrywamy z Duńczykami, ale finisz mieliśmy imponujący.